Проведення технічного обслуговування необхідно робити кожні 10 тисяч км пробігу. В умовах київських пробок (частий старт-стоп), при їзді по неякісних дорогах та використанні низькоякісного палива, інтервал ТО може бути скорочений до 8 тис км. Це дозволить зберегти справність двигуна, запобігти передчасному виходу з ладу механізмів і в рази збільшити термін служби автомобіля. Регламентне технічне обслуговування BMW у профільному автосервісі "ZOLOTOY Garage" проводиться у повній відповідності до рекомендованих норм автовиробника.
ТО ЗА РЕГЛАМЕНТОМ
Для збереження вашого БМВ у справному технічному стані рекомендуємо своєчасно проходити планове ТО. Регламент технічного обслуговування BMW передбачає заміну технічних рідин та матеріалів (фільтра, колодки) на певному пробігу.
У парі диск-колодка швидше зношуються саме гальмівні колодки. Найсильнішим фактором, що впливає на тривалість їхнього життя - манера водіння автолюбителя. Так, за спокійного стилю комплект заводських колодок BMW сточується за 25 тисяч кілометрів пробігу. Але «вбити» їх можна і значно швидше – наприклад, тисяч за п'ять пробігу агресивною їздою серпантинами на важкому кросовері. Незважаючи на свою відносну стійкість, гальмівні диски, як правило, переживають лише дві зміни колодок, а вже разом із третьою партією накладок самі просяться на спокій.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ BMW
Мабуть, найбільш пильної уваги серед інших вузлів та агрегатів будь-якого автомобіля потребує його гальмівна система. Найчастіше цієї системи потребують такі елементи як гальмівні колодки, гальмівні диски і гальмівна рідина.
Як правило, регулярної заміни вимагають сайлентблоки в важелях, стійки стабілізатора, кермові наконечники та тяги. Звичайно, стан підвіски саме на вашому автомобілі залежить від манери їзди, історії обслуговування підвіски та від якості використаних запасних частин. Адже неоригінальні запчастини не завжди служать стільки ж, скільки й оригінал: у деяких випадках ресурс деталей може бути нижчим у п'ять-десять разів. Не забувайте про необхідність сходження-розвалу після робіт з підвіскою для відновлення заводських значень кутів установки коліс.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДВІСКИ BMW
Підвіска в сучасних автомобілях BMW, незалежно від її складності та пристрою не завдає особливого клопоту при нормальній експлуатації. У середньому сервісного обслуговування вона потребує кожні 70-80 тисяч кілометрів.
При цьому безпосередній виробник і постачальник цих агрегатів фірма ZF рекомендує трансмісійну рідину в них все ж таки змінювати, нехай і збільшеним інтервалом пробігу. Рекомендований графік заміни олії АКПП – кожні 80-100 тисяч кілометрів, залежно від моделі КПП. Нехтувати цією рекомендацією від ZF не варто – експлуатація авто зі зношеним маслом може спричинити дорогий ремонт самої коробки.
ЗАМІНА ОЛІЇ В АКПП НА BMW
Основний нюанс з автоматичними коробками на BMW пов'язаний з тим, що офіційно олія в них залита на весь термін служби автомобіля.
Олія в роздатковій коробці, що розподіляє момент, що крутить, між осями автомобіля, змащує, охолоджує і захищає деталі цього вузла. І позбавляти себе переваги повного приводу тільки через вчасно не змінену рідину в «роздаванні» вкрай необачно. Тим більше, що витратитися при заміні доведеться буквально на один літр олії (більше в коробку просто не залити) і мінімальна кількість нормо-годин роботи сервісмена.
ЗАМІНА ОЛІЇ У РОЗДАТЦІ BMW
Повний привід – це не тільки задоволення від водіння, але й впевненість під час руху на мокрому чи слизькому покритті.